uw partner in administratie & belastingadvies

Administratie voor uw onderneming

De administratie van uw onderneming moet voldoen aan verschillende eisen die door de wet zijn voorgeschreven. Door uw administratie van u over te nemen voldoet u aan de eisen die de wet hierin gesteld heeft.

Hoe dit in z'n werk gaat?
Allereerst word er een intake gesprek met u ingepland, hierin bespreken we welke zaken ik van u over kan nemen en wat dit u zal gaan kosten. De afspraken hierover worden opgenomen in een overeenkomst.
Na de betaling van de eerste termijn richten we een on-line boekhouding voor u in, regelen we samen met u de bankkoppeling en gaan we voor u aan de slag.

Door dit in een digitale omgeving te doen kunt u via een app of op een computer te allen tijde inloggen en de huidige financiele situatie van uw bedrijf bekijken. Ook kunt u, mits dit met u is overeengekomen, facturen en offertes maken, zo heeft u alles in 1 pakket zitten.

Bij al onze overeenkomsten geldt dat u op een laagdrempelige manier contact met ons op kan nemen en uw vragen kunt stellen.

Wat zijn de kosten?
Dat is afhankelijk van welke administratieve zaken wij van u overnemen en de hoeveelheid transacties daarin. We proberen uiteraard zoveel mogelijk automatisch te verwerken. 

Voorbeeld: De kosten voor een eenmanszaak zonder dat wij de facturatie voor u verzorgen liggen gemiddeld tussen de € 80,00 en € 150,00 excl. btw per maand.